Spørgsmål & svar

Nedenfor har vi samlet et udsnit af de mest stillede spørgsmål og svar. Klik på et spørgsmål for at se svaret. Hvis du ikke finder hvad du søger, er du velkommen til at kontakte kundeservice under "Support".

Advisering og levering af gave

Din gave bør være leveret som postpakke indenfor 7 arbejdsdage, efter vi har modtaget din bestilling. Hvis du har registreret din mailadresse, får du en meddelelse med et pakkenummer, når gaven er sendt fra lageret. Dette nummer kan du herefter bruge til at søge på din pakke. Du kan også klikke på linket ”support” for at kontrollere din levering. Hvis der er gået mere end 7 arbejdsdage, kan du kontakte vores support.
Din pakke ligger hos PostNord i 14 dage. Er den ikke afhentet, returneres den til afsenderen.
Din gave bør være leveret som postpakke indenfor 7 arbejdsdage, efter vi har modtaget din bestilling. Hvis du har registreret din mailadresse, får du en meddelelse med et pakkenummer, når gaven er sendt fra lageret. Dette nummer kan du herefter bruge til at søge på din pakke. Du kan også klikke på linket ”support” for at kontrollere din levering.
Gaven leveres til din hjemmeadresse og/eller dit nærmeste posthus. Når gaven er kommet frem, sendes der en advicering til dig via e-mail.
Nej, pakker eftersendes ikke, men returneres til afsenderen. Pakken sendes ikke på ny.
Nej. Pakken leveres altid til hjemmeadressen eller hentes på dit nærmeste posthus.
Ifølge PostNord regler skal man medbringe fuldmagt og legitimation, hvis pakkes hentes af en anden end dem, som står på som modtager.
Gaven kan kun leveres til din private adresse, IKKE til en virksomhed. Gaven bliver sendt umiddelbart efter, at gavekortet er indløst.
Din gave bør være leveret som postpakke indenfor 7 arbejdsdage efter, vi har modtaget din bestilling. Hvis du har registreret din mailadresse, får du en meddelelse med et pakkenummer, når gaven er sendt fra lageret. Dette nummer kan du herefter bruge til at søge på din pakke. Du kan også klikke på linket ”support” for at kontrollere din levering. Hvis der går mere end 7 arbejdsdage, så kontakt vores support via e-mail på support@joyfulgifts.dk eller telefon 4343 9800.
Nej, det behøver du ikke. Vi bruger din e-mail til at sende dig en bekræftelse, når din bestilling er registreret. Når gaven afsendes fra vores lager, sender vi samtidig en e-mail med pakkenummeret, så du selv kan følge med i, hvor din pakke befinder sig.

Kortets gyldighed

Hvis gavekortets gyldighed er udløbet, har du desværre ikke længere mulighed for at indløse din gave. 

Login

Da det i de fleste tilfælde er Internet opkoblingen, som skaber problemer, beder vi dig i første omgang om at forsøge igen senere. Hvis problemet fortsætter, så kontakt Joyful Giftcards support ved at sende en e-mail til support@joyfulgifts.dk eller ring på telefon 4343 9800.
Måske er kortet allerede indløst eller du har angivet et forkert kortnummer. Kontrollér kortnummeret og forsøg igen. Hvis det fortsat ikke fungerer, så klik på linket "support" for yderligere information.
Hvis du har problemer med at indløse dit Joyful Giftcard, så hjælper vi dig gerne. Kontakt Joyful Giftcards support på telefon 4343 9800. Da der er rigtig mange produkter at vælge imellem, anbefaler vi, at du kigger udvalget igennem, inden du ringer til os.
Gå til siden www.joyfulgifts.dk.Tast dit kortnummer i rubrikken "Indløs gavekort". OBS! Husk at anvende versaler. Tryk derefter på login. Vælg den gave du ønsker. Udfyld dine kontaktinformationer. OBS! Kun privatadresser kan bruges. Levering kan IKKE ske til virksomhedsadresser.

 


Produktudbud

Nej, det er kun de produkter, som er synlige i gaveshoppen, der kan vælges. Derimod kan sortimentet godt blive ændret inden for kortets gyldighedsperiode.
Nej, man kan ikke fortryde sit valg. Når registreringen er bekræftet, afsendes automatisk en ordre til det administrative system. Derefter kan ordren ikke ændres.

Returnering & reklamation

Kontakt Joyful Giftcards support indenfor 8 hverdage, hvis leverancen ikke er korrekt, eller hvis varen er beskadiget. Vi vender tilbage med et svar indenfor 2 hverdage. Fejlagtige varer returneres fragtfrit i overensstemmelse med de givne instruktioner. Man kan ikke returnere pr. efterkrav. Man kan først returnere gaven, når man har indgivet en reklamation til Joyful Giftcards support og i overensstemmelse med de instruktioner, som er givet.

Kontakt Joyful Giftcards support på telefon 4343 9800 eller via support@joyfulgifts.dk.

Reklamation skal være foretaget indenfor 8 hverdage, eftersom varen regnes som en gave, som derfor falder ind under købeloven.
Din pakke ligger på nærmeste posthus i 14 dage. Derefter returneres pakken til afsenderen. Den kan også blive returneret pga. fejlagtigt registreret postadresse. Klik på linket ”support” for mere information. Gaven kan sendes igen, hvis du betaler fragtomkostningerne.
Hvis varen svarer til den beskrivelse der er på www.joyfulgiftcard.com, kan den ikke byttes. Hvis den leverede vare er gået i stykker eller på anden måde fejlagtig, så kontakt Joyful Giftcards support for at lave en reklamation (se ovenfor).
Desværre kan du ikke bytte din gave til en anden størrelse.
Kontakt Joyful Giftcards support på telefon 4343 9800 eller via support@joyfulgifts.dk. Returnering kan først ske, når der er indgivet en reklamation til Joyful Giftcards support i overensstemmelse med de givne instruktioner.
Hvis gaven er sendt korrekt og til den rigtige adresse, så kan vi kun sende den igen, hvis du betaler for fragtomkostningerne. Dette for at dække vores omkostninger. I tilfælde af, at vi har lavet en fejl i leverancen, sender vi gaven uden ekstra omkostninger.